Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-12, 10:46   #5
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er voldsom motstand mot dette på FP. Jeg er helt enig, men samtidig så ser jeg at snuppa er en av ganske få i vennekretsen som ikke har hull i ørene. Hvorfor er det sånn?

I disse diskusjonene er det jo sjelden foreldre som tar hull i ørene på barna faktisk deltar. De holder seg klokelig nok unna fordi de får så mye motstand, og dermed får man lett et skjevt inntrykk av hvor vanlig det er. Ellers tror jeg andelen jenter med hull i ørene er svært varierende ut fra hvor man bor, de fleste jenter jeg kjenner i barneskolealder har ikke hull i ørene.

Sitat:

men det er jo ikke helt bombesikkert at det er noen sammenheng og at allergien hadde vært der uansett.

Nei, det er ikke sikkert, men det vet man ikke før det er for sent.