Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-12, 11:27   #30
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjen

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Ja, når hun hadde bestemt seg hadde dere jo ikke noe valg ...

Sorry, jeg kunne ikke la være. Man lar da ikke 4-åringen bestemme slikt.

Jeg tenkte det samme som ElinM her. Det er såklart unødvendig av meg å kritisere andres valg, men akkurat dette med at foreldre gjør ting de egentlig ikke vil fordi ungen har bestemt seg forundrer meg veldig. Det gjelder også i bilsikringsdiskusjoner. Hvorfor skal en treåring bli snudd fordi ungen ikke vil sitte bakovervendt? Jeg synes det er feigt av foreldre å gi etter for slikt. Én ting er å gi opp kampen om leverpostei en dag, og innvilge nugatti på brødet. Men i store beslutninger som hull i ører, sikkerhet m.m. så synes jeg det er uansvarlig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat