Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-12, 08:35   #8
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff: Sykkelhjelm

15-åringen min har lyst hjelmen i bann, i likhet med de såkalte "alle andre" . Har forsøkt å ta det opp med skole, lærere, foreldre i klassen, til ingen nytte, alle sier bare "mitt barn bruker hjelm, dette er ikke er problem for oss", yeah, right. Har påtruffet de fleste jeg kjenner og ikke kjenner i samme aldersgruppe uten hjelm i nabolaget. Skolen sier at de ikke kan ta ansvar for dette, unntatt når de skal på sykkeltur i skolens regi, da er det obligatorisk.

Jeg var også veldig bestemt da han var 8 ..

Har forsøkt det meste, überkul hjelm henger for det meste hjemme. Jeg insisterer på at ved sykling lengre enn til skolen, pluss i mørket og på tur med resten av familien skal den være på. Det blir tidvis etterfulgt.. Skremselspropaganda og diverse trusler om inndragning preller av som vann på gåsa.

Om noen andre tenåringsforeldre har tips til tiltak som faktisk virker, tar jeg gjerne i mot.