Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 08:41   #225
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt rødvin i konfirmasjon?

Jeg må forøvrig si meg enig med Hattifnatten når det gjelder den rapporten hun henviser til fra barneombudet ang alkohol.

( http://www.barneombudet.no/data/f/0/...neferie-05.pdf )

Sitat:
Nyttårsaften er en dag der det er vanlig at voksne drikker, og at en større andel drikker mye selv om de er sammen med barn og unge. Allikevel er det mer bekymringsfullt at svært mange drikker mye også daglig i sommerferien når de er sammen med barn.

Jeg synes det er ganske ille. Og jeg tror mange undervurderer seg selv når de drikker alkohol. Mange foreldre tror kanskje at det ikke merkes på de at de drikker 3 glass, og at de oppfører seg som edru. Men jeg vil tro at barn merker forskjell.

Og dette er nok ikke de foreldrene som har fyllefester hjemme hver helg, men som drikker en del til høytider, fordi det da er legitimt å feire. Jeg tror mange barn lider under dette også jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat