Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-12, 22:40   #90
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får noen spesialkost på SFO?

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Jeg liker ikke at mine barn får i seg aspartam, men jeg fatter jo at jeg kun kan regulere det hjemme og fortelle mitt barn at det ikke er bra. Men jeg ville ikke gå så langt å nekte mitt barn å få lightsaft på sfo en gang i blant.
Men jeg vet om flere som krever det.

Nettopp. Og når den ene krever ingen aspartam,.. andre ikke skal ha svinekjøtt, andre ikke skal ha melk, andre ikke skal ha mel, andre ikke skal ha fisk, andre ikke skal ha for mye karbohydrater, osv - da blir det vanskelig altså. Jeg som egentlig elsker mat og helse-faget holdt på å kaste opp bare ved tanken et år for en stund siden. Det var nesten umulig å klare å lage noe som helst fordi listen med hensyn var latterlig lang. Gid vi bare hadde hatt dem med allergier å ta hensyn til, da hadde listen vært sånn passelig.

Men så bor jeg i Bærum da - kanskje foreldre er mer kravstore her enn ellers i landet.