Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-12, 22:51   #98
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får noen spesialkost på SFO?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Som sagt, Munchausen. Folk ønsker seg pinadø et barn med diagose. Ikke en alvorlig en, men en smule melallergi eller i det minste bittelittegranne ADHD må man nesten ha i dag skal man henge med.
Jeg blir sikkert rødprikket nå, så jeg bør vel nevne at jeg tror på ADHD og vet at mange lider fryktelig under det og får et nytt liv når de blir medisinerte, men jeg er også hellig overbevist om at mange unger med vanlige konsentrasjonsvansker (som alle barn har i større eller mindre grad) havner i den kategorien også. For ikke å snakke om alle tenåringene som ikke kommer seg opp om morgenen og plutselig får ME. Dont get me started....

(Uff, jeg blir så slem og krass av å begynne å jobbe igjen, merker jeg. )

Oh, Lord. :roll:

Jeg måtte Google Munchhausen, men er disse folka så vanlige at detter et problem i skolen, altså?

Hvis vi antar at de fleste ikke har munchhausen, hvorfor vil de da dikte opp en diagnose? Og hvis ungen har et konsentrasjonsproblem, er det da ikke logisk at de prøver ting som de tror kan hjelpe, feks kutte sukker etc?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat