Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 14:41   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone og iMessage - tekstmelding

Opprinnelig lagt inn av Moia, her.

Om iMessage: legg merke til at disse meldingene har to typer "kvittering". Først får du melding (under snakkebobla) at meldingen er levert. Deretter skal teksten endres til "lest". Om du får "lest" meldinga, vet du at den andre personen har fått og lest beskjeden. "Levert" kvitteringa er mye mer iffy og betyr ikke nødvendigvis at mottaker har fått meldinga. Jeg har kun unntaksvis trøbbel med iMessage, men sjekker alltid om meldingen markeres som "lest".

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Korleis får du til det? Står aldri "lest" på mine, berre "levert". Hadde vore greit å vite om mannen hadde lest "Kjøp middag"-meldingane.

Lurer jeg også på. Har aldri sett noe "lest"-markering på mine iMessages. I Viber (eller var det en annen meldingsapp?) derimot, står det at meldingen både er sendt og sett.