Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 16:18   #6
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Hva? Jeg skjønner godt at du blir irritert! I barnehagen "vår" får barna matboksen sin og styrer over den selv. Vil de bytte seg i mellom får de det, med mindre det er noen matallergier i bildet, da blir det passet på.

Er det bare frukten som deles ut, eller den andre maten og? Hvis det bare er frukten, kan du gi ham den til frokost, eller som dessert etter middag kanskje?

Jeg ville bare gitt beskjed om at det som er i matboksen hovedsakelig er til mitt barn. Jeg hadde ikke diskutert eller sluttet å sende med. Når man har matpakke-måltider i bhg må man bare akseptere at det sendes med forskjellige ting fra ulike hjem. (så lenge det er snakk om forholdsvise sunne saker)