Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 17:52   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvorfor kan ikke de andre barna også få smake phyalis, hva nå det enn er? Hvis jeg husker riktig fra da mine gikk i barnehagen, var frukten en kosestund, en slags snack om ettermiddagen og jeg skjønner godt at det blir vanskelig for de ansatte å forklare barna at "Nei, du får bare epler og bananer, men Truls får blåbær og melon. Jeg skjønner rett og slett ikke greia- send med han frukt som kan deles og spis evt. den dyre og ekslusive frukten hjemme.

Hø, du er ikke seriøs nå? Husker da ei venninne av meg fikk beskjed av læreren til sønnen at hun ikke burde sende med så mye god mat i matboksen hans, helst holde seg til brødskiver og "vanlig" mat (han fikk pastasalat, middagsrester osv), så ikke de andre barna ble misunnelige. Jeg synes en slik tankegang er så på viddene at jeg ikke skjønner at det går an. Dette er jo matboksmat, foreldre får da for pokker meg sende med det de vil at ungene skal spise, og ikke måtte sende kneipp og syltetøy fordi de andre barna får kjedelige matpakker.