Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 18:33   #123
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Au pair og arbeids(u)vilje

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det ser ut til at det ble endret i 2010 Det styrker jo filippinske au pairer i Norge sin stilling, siden de før da ikke kunne få hjelp i egen ambassade om det skulle være noe...
Nytt fra i år ser jeg er at man (generelt sett) ikke kan jobbe som au pair hvis man har barn.

Veldig bra at dei har innført dette. Eg ville aldri klart å ha ein au-pair buande hos meg dersom eg visste at ho hadde reist fra sine eigne barn. Eg ville ha følt at mine barn stjelte den omsorgen som eit anna barn hadde krav på.
Det blir noko heilt anna med ei ung jente eller ein ung gutt uten forsørgeransvar som vil ut og utforske verda og samtidig tjene litt pengar.