Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 10:54   #60
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg tror man er inne på noe når man ser det som en reaksjon på alt det dillete babytøyet som finnes. Jeg ser ikke hodeskaller som et symbol på død. Symboler har forskjellig betydning for forskjellige mennesker. Selv setter jeg grensen ved krigstøy, dvs. kamuflasje eller våpen og religiøse symboler. Rent estetisk er jeg ikke begeistret for rotete trykk, enten det er superhelter, skrift eller bamser.
Her gjenspeiler nok hodeskallene og flammene vår klesstil, vi bruker like mye av det som Lille B. Bamser og anemiske pasteller er rett og slett ikke oss.

Er helt enig i at det er mye dillete tøy, men syntes ikke det er så ille når det kommer til gutteklær fra str 98 ca.
Er masse mer nøytralt å få kjøpt. Jeg pleier kjøpe litt spreke farger, men ellers klær uten så mange detaljer. "Pynter" han med kule sko og kanskje et kjede. :jålemamma:
Her ELSKER poden sånne fæle spidermangensere ol. :grøss:
Den var rosenrødt mens Cars fortsatt var det store.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat