Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 22:27   #11
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Om dette hadde skjedd mine barn i den settingen som beskrevet av HI hadde jeg blitt grinete, ja. Dette handler slik jeg ser det om å få i et spisevegret barn tilstrekkelig med mat, og om det er en større bekymring for personalet hvorvidt de andre barna blir sure over ikke å få forsyne seg av den fristende matboksen hans enn at dette barnet får i seg nok mat, hadde jeg blitt ganske betenkt over holdningene til de ansatte, gitt. Og jeg er ikke særlig flottesen av meg i matpakkeveien til ungene sånn til vanlig.

Når det er sagt, husker jeg selv fra barnehagetida til ungene at man skulle ikke være spesielt kreativ på matboksfronten før man fikk kommentarer. En uting, spør du meg, særlig så lenge det er snakk om sunn mat. Hadde det vært nudler og rislunsj og sjokoladepudding hadde det selvsagt stilt seg annerledes.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat