Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-12, 07:39   #70
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg syns det er frekt å dele rundt et annet barns matboksmat. Jeg jobber med de yngste som har matboks til frokosten og evt yogurt/annet til frukten som vi serverer, og jeg vil si de forstår fort at det i matboksen er privat. Selv om de har lyst på naboen sitt. Jeg vil si det er respektløst å la ens matboks gå på rundgang hver dag. Noe annet er hvis de selv har spist og så ønsker å dele med de andre.

Om sidemannen gråter og vil ha maten til naboen pleier jeg å si at dette er **** sin mat, her er din mat. Hvis det er helt krise finner jeg et knekkebrød/annet fra bhgs skap og gir litt diskret. Pleier å hjelpe å bare henvise til egen mat.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat