Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-12, 14:13   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kunne du betalt for en skikkelig rundvask av huset?

Eg fekk 4000 for å flyttevaske huset til ein kollega, då eg var fattig student. Eg brukte tre dagar av vinterferien på oppdraget, ho slapp unna med ein månad mindre i husleige, og i var strålande fornøgde, begge to. Dette er vel 5-6 år sidan.

Vi har bestilt vaskehjelp nå, som vi i alle fall skal ha, til bekkenet mitt er i orden igjen. Ho tar 300 kr/timen inkludert mva. og bruker tre timer på ca. same arealet. På tre timar annakvar veke, rekk ho litt meir enn bare gulvvask, og i løpet av dei første tre gongene, hadde ho vaska alt av skapdører, lister, karmar etc.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat