Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-12, 21:34   #45
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Nå vet jeg ikke noe om markedsplassen, for der har jeg ikke tilgang enda, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor det skal være vanskeligere å få tilgang der enn til medlemssalongen? Eller driver dere og kjøper og selger veeeldig private/sensitive greier der inne?

Grunnen til at det ble strammet inn slik jeg forsto det, var at en del kom inn i forumet med (tilsynelatende) formål å bruke det til kjøp og salg når tilgangen til markedsplassen var oppnådd. Og dytting på egne tråder i det uendelige, noe som forsøplet forumet. Ved kjøp og salg må man også gjerne oute sin identitet til eventuelle kjøpere som melder seg, og så lenge man deler dette og hint ellers på forumet, så føles det greiere å legge ut salgstråder når man har en slags gjensidig behov tillit i form av en viss aktivitet i forumet over tid. Jeg synes det er veldig bra at det ble strammet inn. Samtidig tenker jeg at vi bør være obs på å prikke folk som er aktive og deltar, slik at flere også få ta del i godene.