Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 16:34   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 1: Sayers

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Men likte du Wimsey? Hm?

Leste du på norsk? Det kan jo hende at den norske tittelen hjalp litt?

Klart jeg likte Wimsey. Det var kanskje viktigere feedback på boka enn at jeg er en utrolig flink hobbydetektiv.

Jeg syns Wimsey er en stor helt og en sånn skikkelse som jeg selv gjerne ville vært. Rik, smart og med masse sosial intelligens og god tid til å kjøre rundt og løse mysterier. Jeg ble ikke så forelsket i boka og mannen som et par av dere andre er, men jeg likte han absolutt.

Jeg leste så klart den norske versjonen. Jeg får ikke til å lese på engelsk. Den norske tittelen burde vært "De ni klokkene" eller noe sånn. Dødsklokkene passet dårlig.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat