Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-12, 09:44   #305
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

I natt har eg lese Verdensredderne av Simon Stranger. Ein lettlesen ungdomsroman, om ei stereotyp Bærumsjente som møter ein aktivist som jobber mot barnearbeid, når ho skal kjøpe t-skjorte på H&M. Ei godt skriven bok, som får meg til å tenke litt på at det er langt mellom dei samtidskritiske romanane, for tida.

... og godt er det, vil nok enkelte mene. Jeg ønsker meg ikke tilbake til 70-tallet, i hvert fall.

Jeg er i gang med Staalesen nå, jeg også, og koser meg. (Han er jo for øvrig samfunnskritisk på sitt vis, han også.)