Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-12, 20:27   #8
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

En avporing:

Hvilken banneord var det snuppa plukket opp via barnetv nå i sommer.. Var det søren..? Et eller annet i den gata ihvertfall. DET irriterte meg grenseløst..

Og hun har enda ikke sett Knerten filmene for der sier de "pokker".

Barnetv er ikke alltid det en ønsker det skulle være syntes jeg..

Dette minner meg om en venninne som avskrev hele "Jul i svingen"-serien fordi en av skuespillerne sa "Jeg skal mose trynet ditt". Den serien gjenspeiler mange realistiske hverdagssituasjoner som mange barn kan kjenne seg igjen i og i akkurat "mose trynet"-episoden var jo temaet hvordan man kan takle barn som oppfører seg truende og bøllete. Jeg synes det er synd når små ting overskygger det store bildet. Knerten er Ekte Kvalitet - både i bok- og filmform. Mine gutter har sett filmene utallige ganger uten å ha plukket opp ordet "pokker". Det kommer sjelden noe godt ut av 100% skjerming.