Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-12, 21:07   #134
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

rine - hvordan i alle dager har du greid å få røde prikker i en matpakketråd?

Jeg visste ikke hva den phyl-frukten var.

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

En vakker dag må jeg lage en tabell så jeg kan holde orden på om det er de samme som insisterer på dyr frukt i matpakka og som vil at ingen andre unger skal ha iphone når deres barn ikke har.

Mulig. Det at syvåringer MÅ ha Iphone, er jo forsåvidt en del av greia det også.

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Det har nok noe med det en annen nevnte her. Diskusjonene her inne er jevnt over langt bedre enn hva de var i gamledager, da vi var på NM.
.

Det var rart.
Har man noen oversik over medlemmer som har kommet til etter NM-tiden, noen som kanskje har bidratt til å heve nivået betraktelig?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat