Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-12, 09:46   #19
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betyr _dette_?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg skriver med store bokstaver når jeg vil utheve. Det blir jo roping, men det er i hvert fall lettlest.

Hihi... Roping synest eg er slitsomt...

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er det så vanskelig å markere teksten og trykke på I eller B?

Jeg er enig i at store bokstaver er veldig mye bedre enn alt annet i hvert fall.

Nei, i og b er ikkje vanskeleg å trykke på her, som det er mogleg. Og eg bruker det og mykje. For meg er det bare gammal vane, og eg har ikkje tenkt over at det er slitsomt å lese. Nå som eg veit at det er det, kan eg jo tenke over det.

*blablabla* les eg forresten som at det skal så ei handling inni, litt slik som :blablabla: blir bruk her, for eksempel *ler*. Derfor stusser eg på at det blir feite typar i for eksempel g-talk.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat