Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-12, 21:07   #9
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor nært tollgrensa shopper du?

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Jeg har bestilt sjampo fra lookfantastic. Fornøyd med å få 1 liter god sjampo under tollgrensa, 199 kr. Men jeg har aldri bestilt så nært tollgrensa før, og innså plutselig at denne sjampoen kan bli dyr hvis de beregner kurs en annen dag, som da kan gjøre varen dyrere. Gulp. Kansellere, eller går det mest sannsynlig bra?

Tollvesenet beregner nye tollkurser hver 14.dag, tror jeg, med mindre det skjer store valutaendringer. Du kan se på toll.no hvor lenge den aktuelle kurs er gyldig ( mener jeg å huske fra min fartstid med fortolling for mange år siden...kan selvsagt ha endret seg siden da, det har jeg ikke sjekket.)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat