Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-12, 08:25   #18
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Ja jeg så ikke på det med dører som en krise altså, må bare nevnes. Og som Fnatten er inne på kan det tekniske være ok. Det er derfor jeg maser om hva slags standard man ønsker seg. I min region er det nærmest utenkelig å bo i hus uten glatte gipsvegger, induksjonsovn, varme i gulvene osv osv. Jeg synes ikke det er livsnødvendig, selv om de to siste definitivt er deilig. Har de allerede skiftet til varmepumpe er jo det bra, er taket godt vedlikeholdt holder det sikkert ti år til minst, skal dere ikke ha inn gulvvarme, induksjonsovn og andre strømslukere er kanskje det elektriske ok også? Jeg er eier av hus fra samme periode, der har det vært gjort tre oppgraderinger av det elektriske, tak er byttet og alle vinduer unntatt to er byttet. Dreneringen har holdt stand og det er null problem med fukt og mugg, sånn for å dele noe positivt.

Dere vil nok få god hjelp i tilstandsrapporten.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat