Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-12, 01:02   #15
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som blir med på telttur en helg i slutten av august?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Så bra Høns!

Er det noen som har forslag på sted?

Altså, skal vi ha en backup hvis det høljer ned?
Jeg HATER at ting blir avlyst når jeg har gleda meg til tur, så selv om hytte og senger er litt mindre villmark enn telt og liggeunderlag, så er det et bedre alternativ enn at mange trekker seg og det evt blir avlyst.
:både pessimist og optimist:
Så derfor fremmer jeg forslag om back-up plan til Katnosdammen. (evt om noen er såpass kjent at de vet om det finnes fine teltplasser i området der, så jeg får sett på katnosdammen uavhengig av om vi sover innendørs eller utendørs?!)

Evt er jeg nysgjerrig på en rute gjennom Østmarka jeg tips om i sommer; med kano og greier, hvor man ender opp mellom Øvresaga og Bøvelstad. Da har man også en slags innendørsseng-backup.

Jeg har sjekket kanoene mine, og ser at den ene er litt ute av drift for tiden (bør fikses litt før bruk, mente mannen , og det rekker jeg/vi ikke...)
Men av de to jeg har er den ene stor og romslig, samt stødig som fjell. Den andre er mer vanlig størrelse. Har traller til begge to, så vi kan godt gå litt inn til et vann , evt trille mellom to vann hvis det er behov.

Tenker vi forresten fredag - søndag, eller bare lørdag til søndag? (vi kanskje være litt væravhenig??)