Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-12, 11:31   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Å ta tilbake en kattunge etter tre uker

Jeg er lei meg (og frustrert).. De som fikk den fineste av de tre kattene våre vil nå gi den bort. Første signalet fikk vi etter to uker, og vi har nå snakket med de tre andre familiene som ville ha den og de har alle fått tak i andre katter. Vi vurderer veldig, veldig sterkt å ta den tilbake selv for å ha den. Den var rolig, men leken. Veldig tillitsfull. En han katt. Mamman bor jo her, er kastrert nå. Etter kattene dro har hun vært seg selv igjen. Mye ute og innom for mat og kos.
Mens de var her var hun en påpassende mamma som ikke var ute lenge og lå og voktet over barna når hun var hjemme. Det var godt for oss å se at hun ble seg selv igjen når de dro, og ikke savnet dem for mye.

Hva tror dere, om pusen kommer tilbake til oss i løpet av en dag eller to er det tre uker siden de så hverandre. Tror dere at de husker hverandre igjen? Er det lettere for kattungen å flytte hit eller er det like ok om hun som har fått han av oss gir han til noen andre? Jeg vil spare han for mange nye hjem, men om det er lite trolig at han husker oss...

Og hva tror dere om mamman? Om de begynner å sloss og ikke husker hverandre er det jo bedre om vi jobber for å finne et annet hjem til han!

Synes dette er vanskelig, og kjipt. Aller mest vil jeg hente han i dag, og jeg angrer veldig på at han dro...