Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 09:36   #53
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, jeg skal se Pride and Prejudice

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Er det en sånn jenteklisseting, eller noe jeg også bør få med meg? Hvis jeg for eksempel skal begynne med boka sånn som dere sier, er den like spennende som Hardyguttene eller like morsom som en Donaldpocket?

Hvis man absolutt hater alt som ligner romantiske komedier, så er kanskje ikke Jane Austen helt tingen. Hun er jo liksom bestemoren til hele genren. Men hun er smart og spydig og sarkastisk, observant i forhold til mennesker, og veldig vittig, så noen ren jenteklissegreie er det ikke. Og Pride and Prejudice er den beste boken hennes (synes jeg, da). Mannen min likte boken og kjøpte TV-serien til meg (jeg regner med at han har tenkt å se den ved anledning); han liker ofte romantiske komedier også, da, men han har veldig liten toleranse for kjedelige og/eller tåpelige bøker og filmer.