Tråd: Kindle døde
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-12, 21:53   #1
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Kindle døde

Så er jeg også solgt til Kindle. Fabelaktig leseopplevelse, knivskarp, rask (nok), enkel. Masse pensumlitteratur konvertert og lastet inn, klar til å lese på toget i dag morges.

Men nei. 'Your Kindle needs repair', kunne den meddele. Og sånn er det med den saken, ikke noe hard reset og lure knappetriks her. Potensielt kjedelig, siden den er kjøpt på Ebay og sendt via venninne i USA, no paperwork attached.

Men jeg ringte nå Amazon likevel, jeg, siden jeg hadde registrert den på Amazonkontoen min (i går ). En halv time og tre usedvanlig hyggelige kundebehandlere senere er nå en ny på vei fra USA - moms og tollbehandlingsgebyr betalt, og gratis returlabel bare å skrive ut og klistre på den gamle.

Da går det an.