Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-12, 02:28   #122
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For syk til skole, i form til bursdag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi får jevnt over ikke omgangssyke, får jeg forresten påpeke, så det tenker jeg ikke på når jeg skriver her. Holdningene til smitte er påtagelig forskjellig mellom dem som pleier å få det og dem som ikke gjør det, merker jeg. Naturlig nok.

Herregud, jeg skulle aldri ha skrevet det. Nå har vesla kastet opp en gang (hun har en veldig sensitiv mage, så jeg regnet med at det var noe hun hadde spist i bursdagen, eller ren forspisning), og nå våknet jeg og er kvalm.

Jeg håper det er psykisk. Jeg våknet med et røsk av det verste marerittet jeg noen gang har hatt, og det var nok til å gjøre meg kvalm i seg selv. Måtte finne frem iPaden og gjøre noe for å få det ut av hodet. Å, det var en fæl, fæl drøm!