Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-12, 00:58   #46
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin-off: Hvor mye koster dine barns fritidsaktiviteter i tid og penger?

Vi betaler ikke mye på fritidsaktivitetene til ungene men det er for jeg stiller mye opp som frivillig. På fotballen er jeg lagleder for begge ungene sine årskull, noe som innebærer fire lag og mye organisering og mailaktivitet. På turninga sitter jeg i styret som kasserer og har nettopp tatt på meg å føre alt regnskapet selv, noe som er en del jobb med 800 medlemmer og to fast ansatte.

Største:
Turn: 5500 i året + en del for samlinger og konkurranser (går på konkurranseparti) 3x2 timer trening i uka. Jeg kjører to dager i uka, siste dagen passer med buss så da tar hun det. Reiser på noen samlinger og konkurranser i året. Dugnader i forbindelse med arrangemang i egen hall noen ganger i året.

Fotball: ca. 2000 i året + ekstra for cuper. 2x1 timer trening i uka + en kamp i uka. Jeg kjører stort sett til bortekampene siden vi blir med for å se på. Kommer seg til og fra trening selv, men jeg stikker innom ofte siden jeg er lagleder.

Minste:
Turn: 4500 i året + en del for samlinger og konkurranser. 3x1,5 time i uka trening. Kjører stort sett hver gang. Heldigvis er de på de samme samlingene og konkurransene så der slipper vi unna mye dobbelt.

Fotball: ca. 2000 i året + ekstra for cuper. 2x1 time trening og turneringer på helg i tillegg til cuper. Kjører stort sett på det som er. Trening kommer han seg til selv men en av oss er ofte med ned en tur ( 2 min å gå).

Prisene her er det som betales uten fratrekk. Lagleder får fratrekk for treningsavgiften. Som regnskapsfører har jeg betalingsfritak for ungene i turninga.