Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-12, 19:45   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stjeling på skolen

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg er aldri på skolen, og ville ikke sett et oppslag. Lurt å enten spørre lærer om å skrive det på ukeplanen, evt sende ut en fellesmail til klassen hvor du sier at figurene beklageligvis har kommet bort, og at det hadde vært fint om folk ga beskjed dersom de var havnet hos noen ved en misforståelse.

Lurt. Jeg tenkte å få det hengt opp på SFO, for det er stort sett der foreldrene er, aldri på skolen, men på de øverste trinnene er jo sjelden foreldrene på SFO og, vår jente går jo oftest hjem selv (og alltid til skolen selv).
Ukeplan og/eller fellesmail er lurt. Men jeg tør liksom ikke be om det nå, føler det er for mye å be om for en pose med Pet Shops som eldste lot ligge igjen og ikke passet på. Får håpe læreren tenker på det selv.