Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-07, 09:24   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har en venninne som har dem og hun har fortalt litt. De kan føles uvante i begynnelsen siden man må stabilisere hele tiden, og derfor kan man fort bli sliten. Føles det greit er det visst ikke noe i veien for å ha dem på lenger. På den linken jeg la inn står det en god del info. De anbefales hvertfall til folk med bekkenproblemer, og hjelper også til å trene opp stabiliseringsmusklaturen.

Det siste høres definitivt ut som noe jeg kan trenge. Takk igjen!