Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-12, 13:55   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trygg Trafikk ber foreldre om å låne ut den nyaste bilen til ungdomen

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg har alltid tenkt slik eg da, men har jo ikkje barn i aldersgruppa. Men har tenkt at når ungane skal ut på vegen skal dei i alle fall ha ein trygg bil - eg vil gjerne hjelpe til slik at dei ikkje kjøper seg eit vrak til 10 000.

En bil til 10 000,- trenger ikke være et vrak.

Sønnen min har bli til 12 000,- og den er langt fra et vrak. En Opel fra 1999 som har gått litt mye, men som er nylig EU-godkjent og som er like trafikksikker som min bil.
Poden får ikke låne familiebilen, selv om den kanskje er tryggere enn hans. Om personer under 23 år skal kjøre familiebilen blir forsikringen dyrere enn jeg er villig til å betale.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat