Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-12, 13:30   #677
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Så innrømmer du iallefall det.

Jeg er tydeligvis så misunnelig at underbevisstheten min bobler opp og tar over tastaturet.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tja. Jeg vil tro at å kritisere andre foreldre fordi de lager for gode matpakker kommer ganske høyt opp på luksusproblemlisten, og er ikke så rent lite jantete.

... og så har jeg skrevet i tråden før for ganske mange hundre innlegg siden. Sånn hvis det egentlig skulle ha noe å si.

OK.
Jeg konkluderer med at dere ikke skjønner hva jeg prøver å få fram når dere fremdeles, etter mange hundre innlegg, står igjen med jantelov og misunnelse. Tenkte egentlig bare jeg skulle linke til artikkelen fordi den var skrevet av en som var mer velformulert og hadde tatt seg mer tid enn det jeg har gjort i denne tråden, og fordi den var ganske "spot on" i forhold til det jeg mener om saken.
Ser at jeg kunne spart meg bryet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat