Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-12, 16:29   #35
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Avsporing] Kjøttdeig

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Det finst lite forskning som stadfester dette, som ikkje er betalt av kjøttindustrien. http://www.aftenposten.no/helse/article4212761.ece

Det var vel en noe forhastet konklusjon? Dette er journalister som har forhørt seg om lavkarboforskning. Hvis jeg skal full-fart-google emnet om dette vil jeg anta at denne linken er mer pålitelig. Jeg er nokså sikker på at jeg har hørt endel om at de som forsker på ernæring har gått litt bort fra påstanden om at animalsk fett i seg selv er usunt. Helt uten å trekke lavkarbo inn i bildet.

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg bruker karbonadedeig, og jeg vet jo at det i grunnen ikke er like sunt som rent kjøtt, men taco er så fryktelig godt. Det gjelder i grunnen en del av det som er usunt, at det er usunt også.

Hvorfor er det ikke like sunt som rent kjøtt?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat