Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-12, 10:00   #83
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Det Candy sier. :nemlg: Diskuterte det med PTen min, som er eks basketballspiller på høyt nivå. Han sa at han aldri rådet noen til å trene mer enn 45-60 minutt i slengen, og at de han så som trente 2 timer på studio trente ekstremt ineffektivt. Og han beviste i alle fall for meg at jeg ikke hadde mer energi enn til en time med ham - etterpå var jeg så tåen at jeg ikke kom lengre enn til kaffeen i første etasje hvor jeg måtte hastebestille en juice jeg ikke klarte å betale før etterpå fordi jeg var helt tom og på grensen til å svime av. Og jeg ER i ganske god form, altså.

Ellers tenker jeg det er med trening som med mat - alt med måte. Det er jo helt klart at om man trener 20 timer i uka ved siden av en travel jobb, så går det ut over ungene. Men en del av dem som trener så mye legger vel ofte treningen inn ved å sykle til og fra jobb feks.

At unger har vondt av foreldre som er på treningssenter en time 3-4 ganger i uka tror jeg ikke noe på. Og det som Poly sier om trening er der forsker mye på, og det er mer som taler for at det stemmer enn at det ikke gjør det.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat