Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-12, 10:20   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger tips til en god og holdbar stekepanne

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi har Ikea 365 panner, og bytter de ut når de blir slitt. Har hatt flere såkalte uslitelige panner til tusenvis av kroner men de har blitt like slitt de også. Nå går vi for det som er bra men rimelig, så jeg kan bytte de ut etter behov og uten å tenke på at panna kostet en tusenlapp og burde vart lengre. De holder vel i 1-2 år tipper jeg, og brukes daglig.

Vi har også mer og mer kommet frem til den konklusjonen (vi har en Ikea på hytten nå og kommer nok å bytte ut de andre med det også når de har gjort sitt).

Det viktige for at pannene skal holde er vel redskap, men ikke minst at man vasker dem helt helt rene. Om det sitter litt igjen og man setter den på varmen igjen så setter det seg. Et tips er å ha i vann og salt og koke det opp. Saltet fjerner mye som sitter fast.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat