Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-12, 18:09   #30
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledes

For å understreke at dette er noe fast og årlig, synes jeg du skal starte med A i år og dra til et sted/en by med navn som begynner på denne bokstaven. Alta, Amsterdam, Arvika (nuvel) eller noe. Dere får noen morsomme utfordringer noen år med litt spesielle bokstaver, og må kanskje planlegge og spare noen år i forveien til å dra til Q-stedet, men det er en del av moroa.

Jeg synes det er litt synd at det skal være shopping og spa og sånn som jenter skal tas med på, og stemmer for mer spennende opplegg - enten med friluftsliv eller noe annet. Hvis du hopper over shoppinginnleggene har det kommet mange gode forslag. Neste år kan du velge mellom Berlin eller tretopphytte i Brumund f.eks.

Mine forslag de første årene:
Alta
Berlin
Charlottenlund (er det ikke det det heter rett nord for Køben)
Dikemark
Einafjorden (i Vazelinas rike)
Finse
Glitterheim
Hurum (se stedet der det kunne vært en hovedflyplass)
Ingjerstrand (det var det første som datt ned i hodet mitt på I. Jøss.)
København (så klart)
London
Moskva (huhei!)
Nissedal (jeg er sikker på det skjer noe kult i Nissedal, kanskje de har limpistoler og julekalendere der?)
Okinawa (begynn å spare nå)
Perth (fineste byen)

Ikke alle forslagene var like alvorlige.