Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-12, 23:27   #87
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det skal deltas i både Birken og Wasaloppet og Mashialonga (sikkert feilstavet) og alt med seg.

Er det så ille altså? Kjenner du disse rennene? Jeg kjenner flere som deltar i denne typen renn som i tillegg til å trene mye er sammen med familien sin, er herlige trenere i barneidrett, drar på familietur på søndag osv. Flere av dem har krevende jobber i tillegg. Kanskje de bruker litt mindre tid på shopping, husvask, TV, lesing, håndarbeid osv?

Jeg kjenner veldig mange spreke folk, men jeg vet om bare to som trener så mye at det går ut over familieliv. Men jeg tror at hadde det ikke vært treningen, så hadde det vært noe annet som hadde slukt dem. De er egoister som prioriterer seg og sitt rett og slett. Jeg kan heller ikke akkurat se at problemet i Norge er at folk trener for mye, og jeg synes derfor sånne artikler som er i HI er dustete.

Både mannen min og jeg trener minst 3 ganger i uken. Vi kunne fint trent et par økter til hvis vi hadde droppet diverse dugnadsarbeid. Vi er mye sammen med ungene våre, og jeg tror det er helt supert for dem å se at treningen er en naturlig del av hverdagen. Det er noe man prioriterer foran mye annet.

Ja, og ellers er jeg enig med Polyanna.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat