Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-12, 00:15   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Her på FP har jeg opplevd ymse (ikke meg personlig, men andre jeg kjenner) og lurer på hvor jeg finner datapunktet.

Muligens litt for sent på kvelden for meg, men hva betydde det siste?

Jeg har heldigvis ikke så mange avsluttede vennskap bak meg, på den måten at de bevisst blir "sagt opp" fra min side. Men noen har blir fadet ut av mer begrunnede årsaker enn andre, og da har jeg ikke gjort noe nummer ut av det med å gi beskjed.

Her på FP blir man jo tvunget til å forholde seg til hverandre videre på et eller annet vis, med mindre man blokkerer. For meg hadde det å gi beskjed hengt sammen med hva jeg ønsket å oppnå med det. Og hvilken kontakt man evt. måtte ha i fremtiden (treff og den slags).