Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-12, 08:05   #23
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Jeg har jo hatt mange vennskap som har mer dabbet ut, fordi vi har vokst fra hverandre. Men da har det jo ikke vært noen dramatikk involvert, mer at begge to vel har valgt å bruke mindre og mindre tid på hverandre.

Men før jeg ble gravid første gang var jeg i et miljø som ikke var særlig kompatibelt med å ha barn. Så da valgte jeg å bryte kontakten med mange. Men samtidig var vel ikke de særlig interessert i å være sammen med oss som hadde baby og bare satt hjemme i helgene heller. Så ikke noe dramatikk. Men det var et bevisst valg fra min side.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat