Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 10:52   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flyshow i Oslo på lørdag

Opprinnelig lagt inn av Stabæk_fan, her.

Flyene vi så her var forøvrig ikke brukt i Libya, ikke Eskil sin maskin og slettes ikke de franske maskinene som er uegnet som kampfly.

Og hun skrev at hun reagerte på at de bombet sivile mål i Libya og Afghanistan, det er faktisk feil, de ble brukt til å bombe legitime militære mål, som faktisk var helt nødvendig.

Og jeg kommer med rette til å stå på mitt intill hun eventuelt kommer her og sier at det ikke var bombingen som sådan hun var imot. Intill hun eventuelt sier det, så står mine ord med rette.

Jeg er jo fristet til å tro at du troller men du gjør jo "#€% ikke det. Er det ikke litt rart at alle andre skjønner hva jeg mener men ikke du? Om jeg er for eller mot krigen i Libya eller krig generellt har jo ingenting med saken å gjøre. Klarer du ikke å se saken fra et større perspektiv?
Jeg fikk en ekkel følelse av "feiringen" som var på Rådhusplassen. Jeg fikk en vond bismak i munnen av å tenke på alle de sivile som har blitt drept de siste årene i konflikter der vi har vært involvert. Jeg brukte Libya og Afghanistan som eksempler, det er samme hvilke land det er, krig og bomber forårsaker akkurat samme lidelser men jeg brukte disse to landene som eksempler da de jo er relevante i forhold til krig og nåtid.

Jeg synes hele arrangementet ble usmakelig. Det ble liksom noe helt annet en å gå på et Forsvarsmuseum.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat