Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 15:58   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal kjøpe iPad. Hva trenger jeg?

Eg bruker iPad til ebøker, dokumenter, surfing og diverse apper. Eg har ikkje prøvd å bruke han til film og eg har ikkje prøvd å lagre mykje musikk for dette bruker eg spotify til, men eg trur 32 GB vil halde i massevis. Eg har 64, men bruker omlag 12.

Eg har ikkje 3G og har i grunnen ikkje sakna det. Eit par gonger har eg hatt behov for å laste inn dokument frå DropBox, medan eg har vore utan nett, eller oppdatere Kindle-appen, men då har eg klart meg lenge med 3G-tilkobling til iPhone. Det er lett som ein plett.

Om du treng iPad3, kan ikkje eg svare på. Skjermen på 3-eren har retinaoppløysing, slik som iPhone4 har. I tillegg har han betre kamera enn 2-eren. Sjølv har eg 2, og denne har same kvalitet på skjermoppløysinga som ein mac og eg har til nå ikkje brukt kamera til anna enn å ta skjermdump av websider. Så eg klarer meg fint med både kamera og skjerm på 2-eren.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat