Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 16:28   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal kjøpe iPad. Hva trenger jeg?

Benmurphy har rett i at mindre enn 32 GB er lite. iOS5 tar omlag 5 GB, så på ein med 16 GB vil det vere lite igjen etter at du har installert operativsystemet. Eg ville definitivt prioritert lagringsplass over 3G, viss eg skulle velje ein av delene.

(Benmurphy: Eg har akkurat oppdaga at eg kan abonnere på tidsskrift på iPaden, så dette har eg ikkje prøvd ut i veldig stor grad ennå. Men eg har planer om å bestille NewYorker, blant anna, og nokre fleire tidsskrift. Det er jo eit veldig hendig format. Men sidan du er inne på det, veit du om det er mogleg å overføre tidsskrifta til andre dingsar (typ mac, ekstern harddisk eller liknande), for å lagre dei, dersom det blir mykje på iPaden?)

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat