Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 16:59   #6
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal kjøpe iPad. Hva trenger jeg?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg har akkurat oppdaga at eg kan abonnere på tidsskrift på iPaden, så dette har eg ikkje prøvd ut i veldig stor grad ennå. Men eg har planer om å bestille NewYorker, blant anna, og nokre fleire tidsskrift. Det er jo eit veldig hendig format. Men sidan du er inne på det, veit du om det er mogleg å overføre tidsskrifta til andre dingsar (typ mac, ekstern harddisk eller liknande), for å lagre dei, dersom det blir mykje på iPaden?)

Nei, det kan du typisk ikke gjøre. Det vanlige er at du kan laste ned utgaver du allerede har kjøpt på nytt så ofte du vil. Det er litt synd, fordi det tar jo mer tid å laste ned fra nettet enn det ville gjort å bare kopiere over fra mac for eksempel.

Ben "sent from my iPad" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat