Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-12, 12:19   #19
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skal vi ta denne enda en gang?

Jeg vil tro at det er ganske mange måter å demonstrere klasseskille på som er mer skadelig for barna enn å sende med de spennende, sunne matpakker.

Helt klart. Det er jo ikke svart/hvitt om fancy matpakker er noe bra eller dårlig. Personlig liker jeg å se hva andre finner på så plukker jeg opp gode ideer. Men det er jo samtidig interessant å se fenomenet i en videre kontekst. Det er en trend i samfunnet med muffinsbakende lattedrikkende hjemmemødre med rike menn. Da blir matpakken bare enda en arena hvor enkelte mødre realiserer husmordrømmen.

Også kan jeg jo understreke at jeg har lest deler av matpakketråden og at jeg ikke sikter til noen her inne. Jeg synes vi er ganske normale.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat