Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-12, 12:26   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg tror artikkelen har rett i at trenden kan ha en negativ effekt når enkelte mødre bruker matpakken for å vise status.

ikke "når", "hvis". Dette er bare synsing fra de aktuelle forskerne, og ikke basert på noe som helst reelt. De tar utgangspunkt i et tenkt premiss, nemlig at barna ikke vil spise vanlige egg, etter å ha fått dem hjerteformet, noe som slett ikke er min erfaring. Jeg syns de eneste gode uttalelsene i den artikkelen var fra forskeren som ener at dette ikke er et problem, og fra forfatteren sv mstpakkeboka.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat