Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-12, 08:54   #94
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Det er akkurat dette med at disse matpakkene helt tydelig er en kvinnegreie jeg synes er litt rart. Her i huset lager mannen som regel matpakkene. I omgangskretsen min er heller ikke matpakke en mammagreie. Inntrykket mitt fra slike mammablogger og diskusjonen her er at det er utelukkende en mammating å holde på med. De henviser hele tiden til hva andre mødre mener og gjør når de skriver om matpakkediskusjonen. Akkurat det skurrer litt kjenner jeg. Hvor er far i diskusjonen?

Far har kanskje ikke samme skravlebehovet? Blogging og Facebook er vår tids skoledagbøker, skrytealbum og timelange telefonsamtaler. Damer gjør det de alltid har gjort, bare med nye verktøy; de kommuniserer. Topp, spør du meg:

Han jeg deler livet med er en knallbra kokk, elsker å lage mat. Men han har ikke behovet for å dele dilla si entusiatisk med andre.

"Matpakkeverdenen" på nett er veldig lik scrappeverdenen - det er liksom BARE kvinner som scrapper, likevel sitter en streit mann med det mest kjente hobbyfirmaet. Tim Holtz er en legende innen bransjen.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat