Sv: Svensk test av vinterdresser
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Minstemann er en sånn som ikke gidder å kle på seg. Han hadde aldri tatt på seg en vinterbukse. Det får bli dress. Men er han for stor?
Og hvilken sort? Skal brukes i friminutt og litt på SFO.
Snuppa går i 5.trinn nå og dette blir første sesong uten dress. Hun har selv valgt det de siste årene, da det er mye enklere å kle på seg, tar kortere tid (kommer seg fortere ut) og så slipper man kald-glippen i ryggen. Hun ble nesten lei seg da jeg sa til henne i fjor at nå får vi ikke tak i større dresser 
Poden skal ha dress. Kjøpte Reimatec+ på salg ifjor. Veldig fornøyd med +-dressene, foruten at enkelte av fargene kan være litt ulumske i vask (ikke få de rene).
Kjøper alltid todelt i tillegg da de uansett må ha boblejakke. Både HM, Lindex og KappAhl har duget finfint til det formålet. Vanntett, vindtett og pustende det også.
Er forøvrig fornøyd med Mikk-line også, men har bare forsøkt høstdressene/todelte høst sett.
De leker jo masse ute hjemme også i vintersesongen, så jeg synes det går greit å kjøpe dyre dresser som holder mål ennå. Når det er sagt så forsøker jeg jo selvsagt å få de på salg