Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-12, 09:31   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begrepet "lokale kulturarrangementer"

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Gode innspill, takk. Jeg har lagt til litt.

Jeg vil ikke gjøre det for gjenkjennelig, derfor er jeg litt vag.

Man skal skille ut hvem som må betale en avgift. Lokale kulturarrangmenter slipper avgiften.

Jeg synes det er vanskelig å differansiere, da man tross alt ikke skal forskjellsbehandle heller. Tidligere het det seg at SMÅ lokale kulturarrangementer slipper avgift, og da er det litt enklere å fortolke synes jeg.

Om Röyksopp arrangerer en enorm kul musikkfestival i Tromsø, eller om Sissel Kyrkjebø avholder musikkfestival i Tromsø... Jeg sliter litt med at R skal slippe og SK skal måtte betale. Begge deler er kultur i mine øyne, og begge deler gjelder arrangement i det området avgiften skal betales til. Bare for at R er fra stedet. Hva om de var fra nabokommunen.

I tillegg er det litt slik at noen som har mye å si mener at ballett som mange vil se er kultur og bråkete ungdomsmusikk som mange vil høre på ikke er kultur.

Hvilken avgift? :nysgjerrig:

Ballett vs. bråkete ungdomsmusikk er et tulleargument. Begge deler er kultur.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat