Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-12, 14:37   #121
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ja, jeg går jo for all del ikke rundt og sier det sånn helt umotivert i hverdagen – men i en tråd som denne synes jeg jo det kan være relevant, og for så vidt er jeg troendes til å si det på trass i alle settinger hvor jeg blir utsatt for andre damer som rakker ned på seg selv.

Absolutt, helt enig der. Jeg skrev det som svar til 007, som beskrev en situasjon der en dame i tide og utide erklærte seg som pen uten at andre folk egentlig var enige. Jeg mener hverken det er galt å synes eller si at man er pen (eller morsom, eller smart), men det vil jo fort virke rart å si det til stadighet, helt ut av det blå. Enten nå den man sier det til er enig eller ikke.