Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-12, 22:38   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alanya eller Side?

TAkk for alle tips!

Ser ut som det er stor enighet om Side. Kan noen fortelle meg mer om selve byen? Jeg vil gjerne vite om atmosfære, arkitektur, stemning og sånt i selve byen. Og så vil jeg ha en mening om strendene.

Dette er det aktuelle hotellet. Ikke kanonfint, men greit nok. Virker enkelt, men er billig og sikkert greit for en bonustur i oktober.

http://www.ving.no/tyrkia/side/sunfamily-side-village

Ja, og så holdt jeg på å glemme å spørre om muligheter for turer i området. Å være på hotellet er ikke helt vår greie. Jeg vil vite hvor vi kan kjøre (hvis kjøring i det hele tatt er en mulighet der), og hvor vi kan se det "ekte" Tyrkia. Hvor er naturen fin, og kan man ta buss noen fine steder?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat